کلینیک زیبایی

پوست مو و زیبایی

تزریق ژل چانه در کرج | زاویه سازی فک در کرج

۰ بازديد
شکل و زاویه چانه می تواند تا حدود زیادی در زیبایی صورت ما موثر باشد. به مرور زمان ممکن است حالت چانه با تغییر و تحلیل بافت ها تغییر کند و دیگر مورد پسند ما نباشد. از این رو با درخواست از پزشک زیبایی می توانیم آن را به حالت دلخواه برگردانیم. یکی مراکزی که می توانید به آن اعتماد و مراجعه کنید، کلینیک زیبایی آنسه بهترین مرکز تزریق ژل چانه در کرج می باشد. ما در کلینیک زیبایی با آنسه با ارائه خدماتی با کیفیت در زمینه تزریق ژل و فیلر، توانسته ایم رضایت مراجعین زیادی را جلب کنیم.

تزریق ژل چانه در کرج

برای انجام تزریق ژل چانه در کرج شما نیاز دارید که یک پزشک زیبایی خوب پیدا کنید. پزشکی که معتمد و دارای تجربه پزشکی در حوزه زیبایی باشد. ما با معرفی کلینیک زیبایی آنسه برای تزریق ژل چانه در کرج کار شما را بسیار راحت کرده ایم. دیگر نیاز ندارید در میان کلینیک های زیبایی به دنبال نمونه کار بگردید و یا با تماس های متعدد خودتان را خسته کنید. شما با مراجعه به مرکز زیبایی آنسه می توانید همه خواسته هایتان از یک کلینیک زیبایی خوب مانند، داشتن پزشکی متبحر، رعایت بهداشت، استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و استاندارد و… را در این مرکز رفع کنید.

نکات مهم در تزریق فیلر چانه

  • در این روش باید صبر بخرج دهید تا اثرات از 2 تا 14 روز نمایان شوند.
  • قبل و بعد از تزریق فیلر چانه استعمال سیگار و دخانیات ممنوع است.
  • از یک هفته قبل تزریق تا یک هفته بعد از تزریق فیلر، داروهای که باعث رقیق شدن خون می شوند را کنار بگذارید.
  • پوست را بعد از تزریق از نور آفتاب در امان نگه دارید.
  • تا چند روز از ورزش سنگین خودداری کنید.
  • محل تزریق یعنی چانه را تمیز نگه دارید و اصلاٌ با دست آلوده به آن دست نزنید.
  • کمپرس یخ می تواند در کاهش درد و تورم موثر باشد.
  • مصرف کافئین و الکل را به حداقل برسانید.
  • میزان مصرف نمک را کاهش دهید.
  • تا 48 ساعت بعد از تزریق آرایش نکنید و زمان تزریق نیز با صورتی تمیز و بدون آرایش به مطب مراجعه کنید.
تزریق فیلر چانه در کرج

مراحل تزریق فیلر به چانه

  1. در ابتدا باید یک پزشک متخصص خوب را انتخاب کنید و سپس توسط پزشک زیبایی، مشاوره شوید.
  2. پس از بررسی های لازم پزشک، ناحیه مشخص شده به کمک مواد ضدعفونی کاملاً تمیز و عاری از میکروب می شود.
  3. سپس ژل هیالورونیک اسید از برند منتخب شما، با کمک سوزن های بسیار ریز و ظریف وارد پوست می شوند.
  4. پزشک با تعیین زاویه صحیح سوزن باعث فرمدهی زیبای چانه خواهد شد و فیلر نیز با پر کردن نواحی خالی، باعث زیبایی هرچه بیشتر صورت می شوند.
  5. در انتها هم پس از گذشت چند دقیقه و اتمام مرحله تزریق، با کمک کمپرس یخ تورم و درد را کاهش می دهید.

هایفوتراپی غبغب کرج | بهترین راه درمان غبغب کرج

۰ بازديد
هایفوتراپی غبغب در کرج موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. هنگامی که یک لایه از چربی ها در زیر چانه به وجود می آید؛ پدیده ای رایج به نام غبغب پدید می آید. این لایه چربی معمولا هنگام افزایش وزن به وجود می آید. شل شدن پوست به دلیل افزایش سن یا حتی ژنتیک می تواند عامل بروز غبغب باشد. اگر شما هم به دنبال رهایی یافتن از غبغب هستید، بهتر است بدانید راهکارهایی وجود دارد که به کمک آنها می توانید به ظاهر خود جلوه بهتری ببخشید. در ادامه با کلینیک زیبایی آنسه، بهترین کلینیک هایفوتراپی در کرج همراه باشید تا شما را با مزایای هایفوتراپی غبغب نیز آشنا کنیم.

دلایل اصلی بروز غبغب چیست؟

به طور کلی پدیده غبغب به عوامل مختلفی تاثیر دارد که در میان این عوامل، وراثت و سن بیش از سایر عوامل موثر هستند. از سن 25 سالگی به بعد به دلیل تولید کمتر کلاژن با شل شدن پوست مواجه می شویم. همچنین با افزایش چربی پوست، افتادگی نیز بیشتر می شود. بروز غبغب هم بیشتر به دلیل شل شدن و افتادگی پوست و تجمع چربی در زیر ناحیه چانه و گردن است که این مسئله همانطور که گفته شد می تواند به دلیل افزایش سن یا شیوه زندگی باشد. در ادامه به معرفی مجموعه عوامل بروز غبغب می پردازیم :

  • اضافه وزن یا چاقی
  • ژنتیک یا سابقه خانوادگی
  • افزایش سن و شل شدگی پوست
  • چاق و لاغر شدن های مکرر
  • ضعف عضلات در ناحیه گردن
  • پایین نگه داشتن سر به مدت طولانی
  • کوچک بودن اندازه چانه یا عقب بودن آن

بیشتر بخوانید : هایفو با دستگاه اولترا در کرج

هایفوتراپی غبغب چه کاربردهایی دارد؟

با استفاده از HIFU غبغب به سادگی و بدون نیاز به روش های جراحی، می توان افتادگی و شل شدگی پوست در قسمت چانه و فک را برطرف کرد. رفع چربی هایی که در ناحیه چانه و فک جمع شده است؛ یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای هایفوتراپی غبغب است که باعث می شود زیبایی و جوانی به چهره شما بازگردد.
هایفوتراپی غبغب در کرج

هزینه هایفوتراپی غبغب در کلینیک آنسه

هزینه هایفوتراپی غبغب به فاکتورهای مختلفی مانند میزان افتادگی پوست، دستگاه مورد استفاده، تعداد جلسات لازم و هزینه های کلینیک بستگی دارد. جهت استعلام هزینه هایفوتراپی غبغب در کرج با کلینیک آنسه در عظیمیه کرج تماس بگیرید. همچنین می توانید به این مرکز معتبر و برجسته مراجعه نموده و با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایای هایفوتراپی غبغب مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

لیزر موهای زائد در کرج | بهترین مرکز لیزر کرج

۰ بازديد
از بین بردن موهای زائد با کمک لیزر، یکی از روش های مدرن و اثر بخش است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. از آن جایی که این روش مزایای بسیار زیادی دارد همواره مورد توجه خیلی از خانم ها و آقایان قرار گرفته است. این مقاله نیز برای آن دسته از افرادی تهیه شده است که مایل اند بهترین مرکز لیزر موهای زائد آزادگان کرج را بشناسند.

مرکز لیزر موهای زائد آزادگان کرج

کلینیک زیبایی آنسه به عنوان معتبرترین مرکز لیزر موهای زائد آزادگان کرج شناخته می شود. ما در کلینیک آنسه با داشتن تجهیزاتی مدرن و بروز، پرسنلی حرفه ای، اپراتورهای با تجربه، استفاده از تکنیک های پیشرفته و پزشکانی متخصص خدماتی ارزنده را ارائه می دهد.

خدمات ارائه شده توسط کلینیک آنسه شامل انواعی از لیزرهای موثر برای از بین بردن موهای زائد در مناطق مختلف بدن مانند صورت، بدن، دست و پا می‌ شود. همچنین، ما در کلینیک آنسه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و روش‌ های پیشرفته، به مشتریان مان خدماتی امن، موثر و با نتایج دائمی ارائه می‌ دهیم.

علاوه بر این، پزشکان مجموعه ما با توجه به نیازهای مشتریان، برنامه‌ های درمانی شخصی‌سازی شده و مشاوره‌ های حرفه‌ ای در زمینه حذف موهای زائد ارائه می‌ دهیم تا بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان خود فراهم سازیم.

چرا کلینیک آنسه؟

کلینیک آنسه به عنوان بهترین کلینیک لیزر در عظیمیه کرج در حال فعالیت است. کادر پزشکی این کلینیک مطرح و برجسته، لیزر موهای زائد را با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا یعنی دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم انجام می دهد. بنابراین شما زیباجوی عزیز با هیچگونه عوارضی مواجه نخواهید شد. کارشناسان کلینیک آنسه با توجه به فواید و کاربرد پماد زینک اکساید به شما عزیزان توصیه می کنند پس از لیزر موهای زائد حتما از این پماد استفاده کنید.

کلینیک تخصصی پوست و موی آنسه یکی از کلینیک ها و مراکز زیبایی شناخته شده در شهر کرج است و بهترین خدمات زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس، هایفوتراپی، لیزر موهای زائد، کاشت مو و غیره را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ها به زیباجویان عزیز ارائه می دهد. اگر شما هم به دنبال یک مرکز لیزر پیشرفته هستید، قطعا کلینیک زیبایی آنسه با داشتن تمامی فاکتورهای یک کلینیک مورد تایید می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد. جهت آشنایی بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد و کاربرد پماد زینک اکساید با کارشناسان کلینیک آنسه در تماس باشید.
لیزر موهای زائد کرج 

مزوتراپی مو در کرج | بهترین درمان ریزش مو

۰ بازديد
مزوتراپی مو در کرج یکی از روش های رفع ریزش مو است. ریزش مو یکی از مشکلات رایج در میان خانم ها و آقایان است که عمدتا به دلیل مسائل ژنتیکی رخ میدهد و یا به دلیل وجود برخی اختلالات یا بیماری ها بروز میکند. مزوتراپی مو یکی از موثرترین روش های درمان این مشکل است، چرا که از تاثیرات این روش در درمان مشکلات مو آمار بالایی به دست آمده است. به طور کلی داشتن موی پرپشت و زیبا یکی از خواسته های تمامی خانم ها و آقایانی است که به زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند. در این مطلب به بررسی مزایای مزوتراپی مو در کرج میپردازیم و بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج را به شما مخاطبان عزیز معرفی میکنیم.

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو یک روش پزشکی جهت کاهش ریزش مو و درمان آن است. داروی مزوتراپی با برخورداری از انواع ویتامین ها و مواد مغذی با استفاده از آمپول در ناحیه مورد نظر در پوست سر تزریق میشود. این عمل در طی چند جلسه که بنابر تشخیص پزشک تعیین میشود ؛صورت میگیرد.

آیا به دنبال خدماتی مثل مزوتراپی مو در کرج هستید؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید درباره مزوتراپی مو باید بدانید را دریافت کنید.

یکی از شایع ترین و رایج ترین مشکلات پوست و مو در سراسر جهان، ریزش مو است. از مزوتراپی جهت افزایش سرعت رشد مو، مشکلات ساقه موها و ریزش موی سکه ای استفاده میشود. در روش مزوتراپی مواد مغذی به ریشه موی شما تزرق شده و با افزایش گردش خون از ریزش موها جلوگیری میشود.

 مزوتراپی مو در چند جلسه انجام میشود؟

تعداد جلسات برای مزوتراپی مو، به نوع مزوتراپی و دوره درمان بستگی دارد و معمولاً بین 8 تا 15 جلسه است که بستگی به نوع ریزش مو و شدت آن دارد. فاصله های بین جلسات درمانی نیز میتواند متفاوت باشد. در اکثر اوقات 4 جلسه اول در 4 هفته متوالی انجام میشود و دیگر جلسات با فاصله های دو هفته یکبار و در نهایت ماهی یکبار صورت میگیرد. معمولا از جلسه پنجم یا ششم تاثیرات مزوتراپی را مشاهده خواهید کرد.

معرفی بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج

اگر قصد مزوتراپی مو در کرج را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک آنسه، بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج است. شما میتوانید جهت تعیین وقت مراجعه حضوری و دریافت مشاوره با متخصصان کلینیک زیبایی آنسه تماس بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید و از نحوه درمان و طول درمان خود آگاه شوید.

کلینیک زیبایی آنسه بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج، با برخورداری از پزشکان متخصص باتجربه و کادر درمانی بی نظیر و کارآزموده قادر است کلیه خدمات زیبایی نظیر مزوتراپی مو و صورت را با مناسب ترین هزینه ها به شما عزیزان ارائه دهد و شما را به نتیجه مطلوب و مورد انتظارتان برساند. اگر شما هم با مشکل ریزش مو مواجه هستید و قصد دارید از درمان های موثری همچون مزوتراپی استفاده کنید، بدون تردید کلینیک زیبایی آنسه و استفاده از خدمات ان میتواند بهترین انتخاب شما باشد.
کاشت مو در کرج 
مزوتراپی مو در کرج 

لیزر موهای زائد در کرج با دستگاه سوپراتنو تیتانیوم 2023

۴ بازديد
 
 

لیزر تیتانیوم در کرج موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی آن بپردازیم. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم به صورت همزمان و به شیوه سه بعدی موثرترین طول موج ها را جهت رفع موهای زائد بدن به کار میگیرد. این دستگاه لیزر به فناوری QuattroTM  مجهز شده است؛ که با برخورداری از شعاع لکه خیلی بزرگ قادر است نواحی گسترده را نیز پوشش دهد. این ویژگی موجب میشود که طول دوره درمان تا 40 درصد کمتر شود. در ادامه به معرفی و بررسی کامل تر دستگاه لیزر تیتانیوم در کرج میپردازیم و بهترین مرکز لیزر با دستگاه تیتانیوم در کرج را معرفی میکنیم. مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرج کجاست؟ 

مزیت های استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم در کرج

  1. دوره درمان کوتاه
  2. اثر بخشی فوق العاده
  3. دریافت نتیجه در کمترین زمان
  4. کاربری آسان
  5. کاهش خطر سوختگی پوست
  6. کم ترین میزان درد و سوزش
لیزر موهای زائد در کرج با سوپرانو تیتانیوم 

پس از درمان با دستگاه تیتانیوم در کرج چه مراقبت هایی لازم است؟

  • دوری از برخورد آب به ناحیه لیزر شده تا 24 ساعت
  • پرهیز از خاراندن محل لیزر شده
  • عدم استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی تا ۲۴ ساعت
  • دوری از انجام ورزش های سنگین تا دو روز
  • در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  • عدم استفاده از لوسیون ها و دئودورانت ها در ناحیه لیزر شده

هزینه کاشت مو در کرج | کاشت موی ارزان کرج

۳ بازديد
هزینه کاشت مو در کرج بر طبق عوامل و شرایط زیادی مشخص می شود. لذا اگر تصمیم به عمل کاشت مو در شهر کرج دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. کلینیک ها و مراکز کاشت موی متفاوتی در سطح استان البرز و شهر کرج وجود دارند که هزینه عمل کاشت مو در آنها ممکن است متفاوت باشد. این هزینه عموماً توسط متخصصین کاشت مو برای شما تعیین می گردد. برای اینکه اطلاعات کاملتری در این زمینه بدست بیاورید و عوامل موثر بر هزینه کاشت مو در کرج را بشناسید؛ در این مطلب ما را همراهی کنید تا با آگاهی کامل تری به مراکز کاشت مو مراجعه نمایید.

هزینه کاشت مو در کرج 

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو روشی ترمیمی برای افرادی است است که دچار طاسی سر یا کم پشتی موها شده اند. این روش نسبت به سایر روش های درمان ریزش مو هزینه بیشتری را در پی دارد. اما شما با یک بار پرداخت هزینه به نتایج ماندگاری می رسید و دیگر نگران ریزش موهای خود نخواهید بود. لازم به ذکر است که کاشت مو با روش های متفاوتی در کلینیک ها انجام می شود. متخصصین کاشت مو در جلسه مشاوره نوع موها، بانک مو و ضخامت موهای شما را بررسی نموده و سپس بهترین روش کاشت مو را با توجه به شرایط شما پیشنهاد می دهند. به طور کلی انواع روش های کاشت مو شامل کاشت به روش میکروگرافت، کاشت مو به روش SUT، کاشت به روش FUT  وکاشت به روش FIT  می باشد، که هرکدام هزینه متفاوتی دارند.

توجه نمایید که بعضی از روش های کاشت مو متناسب با به روز بودن تکنیک کاشت ممکن است هزینه بیشتری در بر داشته باشند. انتخاب بهترین روش کاشت مو برعهده پزشک می باشد و پزشک مربوطه باید پرتراکم ترین روش مناسب برای متقاضی را پیشنهاد بدهد و صرفاً اقدام به انتخاب روش های سودآور نکند.

بیشتر بخوانید : برای تقویت موی سر چه کنیم؟

کلینیک آنسه، مرکز تخصصی کاشت مو در کرج

همانطور که اشاره شد؛ عوامل زیادی مانند تجربه پزشک، موقعیت کلینیک، تکنیک انتخابی برای کاشت و … در هزینه کاشت مو در کرج تاثیرگذار می باشند. توصیه می نماییم برای عمل کاشت مو حتماً به کلینیک ها و مراکز زیبایی معتبر مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه مطلوب و بدون عوارضی را تجربه نمایید. کلینیک زیبایی آنسه در عظیمیه کرج با استفاده از تجهیزات به روز در زمینه کاشت مو و با کمک کادر مجرب و متخصص خود بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات کاشت مو را به شما ارائه می دهد. جهت تماس با این مجموعه و دریافت مشاوره رایگان این کلینیک زیبایی با ما تماس بگیرید.

پانوشت : هزینه کاشت مو در کرج، کاشت موی ارزان در کرج، بهترین کلینیک کاشت مو در کرج

بهترین مرکز هایفو کرج | هایفو تراپی کرج

۳ بازديد
اگر به دنبال انجام هایفو با دستگاه اولترا در کرج هستید؛ در ادامه مطلب با ما همراه شوید. یکی از درمان‌های زیبایی که اخیراً رواج زیادی داشته است؛ هایفوتراپی صورت می‌باشد. هایفو روشی غیر تهاجمی برای رفع چین و چروک‌، لیفت و جوانسازی صورت است. این درمان با استفاده از دستگاههای هایفو انجام می‌گیرد که دارای مدل های مختلفی هستند. در این مقاله شما را با درمان هایفوتراپی و بهترین دستگاه هایفو در کرج آشنا می‌کنیم.

هایفو با دستگاه اولترا در کرج

در این قسمت با انواع دستگاه هایفوتراپی آشنا می‌شویم:

  • هایفوتراپی اولترا 1
  • هایفوتراپی اولترا 3
  • هایفوتراپی اولترا D3
  • هایفوتراپی D4
  • هایفو اولترافورمر
  • هایفو دابلو

هایفو با دستگاه اولترا در کرج در کلینیک آنسه قابل انجام می‌باشد. دستگاه اولترافورمر ساخت شرکت کلاسیس کشور کره جنوبی بوده و با کمک امواج متمرکز فراصوت لایه‌های زیرین پوست را مورد هدف قرار می‌دهد. کاربرد این دستگاه در زمینه زیبایی صورت و لاغری می‌باشد. عملکرد هایفو با دستگاه اولترا در کرج مشابه دستگاه دابلو گلد می‌باشد که هم برای لاغری و هم برای جوانسازی استفاده می‌شود.

این دستگاه از به روزترین تکنولوژی‌ و کارتریج‌های گوناگون برای صورت و بدن استفاده می‌نماید.

اولترافورمر 3 کارتریج در عمق های 1.5، 3و 4.5 MM  جهت صورت و گردن، 2 کارتریج جهت لایه هایی در عمق 8 و 13 MM  و 2 کارترج مخصوص واژینال دارد. این دستگاه بدون ایجاد زخم و عوارض بوده و کار با آن بدون بیحسی موضعی انجام می‌گیرد.

هایفو تراپی در کرج 

موارد ممنوع برای هایفوتراپی

  • افرادی که دچار بیماری دیابت کنترل نشده هستند.
  • افرادی که ایمپلنت‌های فلزی دارند.
  • بارداری و شیردهی
  • افرادی با سن زیر 30 سال

در کلینیک آنسه پیش از انجام هایفوتراپی وضعیت پوست شما توسط پزشک بررسی می‌شود. سپس در صورتی که تشخیص داده شود هایفوتراپی برای شما مشکلی ایجاد نمی نماید؛ درمان به وسیله هایفو برای شما انجام می‌گیرد.

ماندگاری هایفو با دستگاه اولترا در کرج

عوامل زیر در ماندگاری هایفوتراپی تاثیرگذار هستند:

  • ژنتیک
  • سن شخص
  • نوع رژیم غذایی
  • میزان در معرض آفتاب بودن

به این ترتیب هایفوتراپی بین 18 ماه تا دو سال نیز می‌تواند برای شما ماندگاری داشته باشد.

بوتاکس چشم گربه ای در کرج | بهترین مرکز تزریق بوتاکس کرج

۳ بازديد
با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا به دلیل عوامل ژنتیکی ابروها و پلک های افراد افتاده شده و باعث می شود چهره فرد خسته جلوه کند. این امر موجب می شود فرد نسبت به گذشته از حالت چشم خود راضی نباشد. جهت لیفت ابرو و چشم ها روش های متفاوتی وجود دارد. تزریق بوتاکس یکی از این روش ها است. محل تزریق بوتاکس و میزان ماده تزریق شده باعث می شود چشم ها تغییرات زیادی داشته باشند. چشمان گربه ای یکی از حالت های چشم است که با تکنیک تزریق بوتاکس می توان به راحتی به آن رسید. در مطلب پیش رو به موضوع بوتاکس چشم گربه ای در کرج می پردازیم و بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج را به شما مخاطبان عزیز معرفی می کنیم.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج

اگر قصد تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج را دارید، بهتر است بدانید که برای این امر انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج نیز امری حائز اهمیت است. چرا که مشخص کردن نقاط تزریق، میزان بوتاکس تزریق شده، برند بوتاکس مورد استفاده از جمله فاکتورهای مهمی هستند که باید توسط یک پزشک باتجربه و متخصص مشخص شود. در صورت انتخاب پزشک غیر متخصص احتمال وارد شدن خطرات و آسیب های جبران ناپذیر افزایش می یابد.
اگر به دنبال بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج هستید، می توانید به کلینیک آنسه در عظیمیه کرج مراجعه نمایید و با بهره مندی از تخصص و مشاوره های پزشکان متبحر این مجموعه بهترین تزریق بوتاکس را تجربه کنید

بهترین کلینیک برای تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج 

کلینیک آنسه | بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در کرج

در استان البرز و شهر کرج کلینیک های زیادی برای تزریق بوتاکس و سایر تکنیک های زیبایی در حال فعالیت هستند. اما باید بدانید کلینیک آنسه به دلیل برخورداری از عالی ترین ویژگی ها، به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در عظیمیه کرج شناخته شده است. به همین دلیل مراجعین این کلینیک برجسته روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از ساکنین شهر کرج این کلینیک معتبر را جهت انجام خدمات زیبایی خود انتخاب می کنند.

کلینیک آنسه با برخورداری از بهترین و مجرب ترین پزشک های متبحر قادر است بی نظیر ترین خدمات زیبایی را به زیباجویان ارائه دهد. کلینیک آنسه با برخورداری از دستگاه های جدید با تکنولوژی ساخت عالی، مجهزترین کلینیک زیبایی در عظیمیه کرج است. جهت تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج  از کلینیک آنسه کمک بگیرید و شاهد بهترین نتایج در چهره خود باشید.

پانوشت : بوتاکس چشم گربه ای در کرج، بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج، بهترین کلینیک بوتاکس در کرج، هزینه بوتاکس چشم گربه ای

لیزر موهای زائد در کرج | لیزر آنکارد ریش آقایان کرج

۶ بازديد
بر خلاف تصور عموم لیزر موهای زائد مختص بانوان نیست. آقایان نیز می توانند از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند شوند. به همین علت موضوع این مطلب آنکارد صورت با لیزر در کرج می باشد. بسیاری از آقایان علاقه دارند که به صورت روزانه صورت خود را اصلاح و خط ریش خود را مرتب کنند. لذا آنکارد صورت با لیزر می تواند روشی دائمی برای فرم دادن به ریش آقایان باشد. در ادامه مطلب در خصوص نحوه انجام این نوع لیزر، مزایا و معایب آن توضیحاتی را ارائه می دهیم.

لیزر موهای زائد آقایان در کرج

در طول چند سال اخیر با پیشرفت روز افزون علم و فناوری برای انجام هر کاری روش‌های نوینی بدست آمده است، تا مردم به راحت‌ترین راه ممکن و سریع‌ترین راه روزمره‌شان را انجام دهند‌. یکی از پیشرفت‌های جامعه امروزی، ساخت دستگاه‌های لیزر است که امروزه برای از بین بردن موهای زائد به کار برده می‌شود. دستگاه‌های لیزر با تاباندن اشعه‌های لیزر به ریشه مو آن‌ها را با حرارتی که به پوست آسیبی نرساند، از بین می‌برند. این روش امروزه مورد استقبال هم آقایان و هم بانوان قرار گرفته است که با راحت‌ترین روش ممکن موهای زائدشان در حذف کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از آقایانی هستید که از روش لیزر برای حذف موهای زائد استفاده می‌کنید و ساکن شهر کرج می‌باشید، تا آخر این مطلب را همراه ما باشید تا بهترین مرکز لیزر موهای صورت آقایان در کرج و نکاتی درباره لیزر موهای صورت را برای شما بگوییم.

عملکرد لیزر به چه صورت است؟

لیزر موهای زائد یک روش از بین بردن موهای زائد بدون درد و با استفاده از نور لیزر است. عملکرد اصلی این روش این است که نور لیزر به رنگ تیره موها جذب می‌ شود و انرژی حرارتی را به موها منتقل می‌ کند. این انرژی حرارتی باعث ایجاد آسیب در ساختار موها می‌ شود و باعث تخریب ریشه موها می‌ شود. به این ترتیب، موهای زائد کاهش می‌ یابند و رشد آنها متوقف می‌ شود.

لیزر موهای زائد برای کاهش رشد موها به صورت دائمی یا به صورت موقت (برای دوره‌ های زمانی محدود) استفاده می‌ شود. این روش برای مناطق مختلف بدن از جمله صورت، دست، پا، بغل و سایر مناطق قابل استفاده است.

نکته قابل توجه در این روش غیرتهاجمی زیبایی این است که مو در فاز رشد باشد و در فاز استراحت نباشد. موهای زائد گاهی در فاز استراحت هستند و گاهی هم در فاز رشد. در صورتی که مو در فاز رشد نباشد لیزر اثری نخواهد داشت و کل جلسات لیزر بی اثر خواهند شد.

لیزر کل بدن در کرج

 

اولین مطالب آزمایشی من

۵ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .